Упродовж дня 17 жовтня національний тест з медіаграмотності, який проводиться в Україні втретє, онлайн пройшло близько 200 тисяч учасників. Сайт зазнавав перенавантаження: десять тисяч людей одночасно намагалися складали тест. Через таку увагу до тесту його продовжили, і тепер його можна буде складати до півночі 20 жовтня. До інформаційної кампанії з підтримки тесту долучилися і багато українських компаній, великий і малий бізнес, інфлюенсери та зірки шоубізнесу. Про те, як проходила інформаційна кампанія тестування та його особливості MediaSapiens розповіла керівниця Національного проєкта з медіаграмотності «Фільтр» Ольга Кравченко.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
День Гідності та Свободи!
21 листопада у групі Кухар.Кондитер була проведена виховна година до Дня Гідності та Свободи. ...
-
Урок: Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами. Мета: ознайомити учнів із середовищем для спільно...
Немає коментарів:
Дописати коментар