пʼятницю, 27 листопада 2015 р.

Моє захоплення


         Кожна людина має захоплення. Один любить співати, інший ‒ збирати маленькі іграшки. Людина, яка має захоплення, ‒ цікава людина, з якою ні­коли не буває нудно. Захоплення дає можливість людині у повній мірі проявити себе.
Людина із захопленням ‒ людина, яка не схожа більше ні на кого, адже звичайні речі вона передає по-своєму, вкладаючи туди частинку своєї душі.
Захоплюватись можна будь-чим.

         Що можна сказати про моє захоплення? Це, швидше за все, те, чим я займаюся з величезним задоволенням у вільний від занять і домашніх справ час. Воно у всіх різне, наприклад я люблю вишивати. Цим я можу займатися годинами, якби могла, мабуть, цілими днями тільки і вишивала б.








Немає коментарів:

Дописати коментар

6 лютого День Безпечного Інтернету

 #ДеньБезпечногоІнтернету, #ШахрайГудбай До Всесвітнього дня безпечного інтернету здобувачі освіти Ніжинського професійного аграрного ліцею ...